Armagedon już był. Czas na Runmageddon!
13 kwietnia 2019 r.

Polacy stali się bardziej aktywni. Tłumnie uczestniczą w biegach organizowanych na terenie całego kraju. Ci, którzy szukają wyzwań ekstremalnych, stają na trasie Runmageddonu. Partnerem piekielnych biegów rozegranych we Wrocławiu i Krakowie było eobuwie.pl wraz z firmą Salomon.
Runmageddon to wyścig określany biegiem “piekielnym”, podczas którego zawodnicy muszą nie tylko pokonywać trudne przeszkody – brodząc w błocie, wodzie, skacząc na linach, przeskakując doły, wspinając się po wysokich ścianach i nietypowych konstrukcjach – ale i współpracować ze sobą, bo tylko to gwarantuje im dotarcie do mety.
Okazuje się, że taka forma sprawdzenia samego siebie coraz bardziej zyskuje na popularności. Regularnie na starcie biegu staje po kilka tysięcy uczestników. Z różnych pobudek i w różnych kategoriach wiekowych. Z piekielną trasą mierzą się kobiety, dzieci, a także seniorzy – najstarszy uczestnik wrocławskich zmagań miał 65 lat! Dla jednych to sposób na aktywne spędzenie wolnego czasu, dla innych okazja do przełamania swoich słabości, a pozostałych nauka rywalizacji w zespole i duchu fair play.
– Wsparcie inicjatyw sportowych jest dla nas bardzo ważne. W firmie cenimy sobie zdrowy tryb życia. Wielu naszych pracowników stawia na aktywność i uprawia sport, zarówno amatorsko jak i wyczynowo. Także decyzja o wsparciu Runmageddonu była dla nas czymś naturalnym – komentuje Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.
Na terenie imprezy eobuwie.pl zapraszało uczestników do skorzystania z usługi esize.me, która na podstawie skanu 3D stopy rekomenduje buty właściwie do niej dopasowane. Chętni, po zrobieniu skanu, mogli wybrane buty zamówić z darmową dostawą na wybrany adres. – Usługę powinny docenić zwłaszcza osoby uprawiające sport, bo to właśnie w ich przypadku właściwie dobrane obuwie nie tylko poprawia komfort, ale także minimalizuje ryzyko kontuzji – dodaje M. Grzymkowski.
Chcesz zeskanować stopę? Zobacz, gdzie możesz wykonać darmowy skan! https://www.esize.me/mapa.html
Z kolei firma Salomon promowała profesjonalne przygotowanie do takiej aktywności fizycznej. Zainteresowani, przed startem, mogli zapoznać się z aktualną ofertą marki, poznać różne rodzaje butów i wypożyczyć wybrany model na start w Runmageddonie.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że Runmageddon rośnie w siłę. Ludzie są coraz bardziej aktywni, chcą przekraczać granice. A Salomon to przykład marki stworzonej przez pasjonatów dla pasjonatów. Od początku swojego istnienia firma stawiała na innowacyjność i wysoką jakość produktów i tej filozofii pozostaje wierna do dziś – mówi Iwona Skolicka, Country Marketing Manager dystrybutora marki Salomon
Runmageddon pomaga spojrzeć odważniej na siebie i otaczającą rzeczywistość. Bądźcie z nami na starcie kolejnych biegów – najbliższy w Warszawie!