Przejdź do treści
eobuwie logo
  • O firmie
    • Strategia
    • Nasze rynki
    • Dane finansowe
    • Władze spółki
    • Nagrody
    • Historia
    • Informacja o strategii
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Ogłoszenia dla akcjonariuszy
PL ENG

eobuwie.pl laureatem Drum Awards

7 czerwca 2019 r.

Miło nam poinformować, że nasz nowatorski koncept sklepów – stworzony przy współpracy z Dalziel & Pow – został doceniony przez globalny portal o tematyce marketingowej The Drum. Zwyciężyliśmy w kategorii Retail Design.

 

Naszym celem było zaoferowanie klientom tych samych korzyści, tej samej, bardzo szerokiej oferty i tej samej wygody, niezależnie od tego czy wolą buty przeglądać i kupować w sklepie stacjonarnym, aplikacji mobilnej czy przez stronę eobuwie.pl.

 

Tworząc nowy format sklepu mogliśmy zaoferować benefity zakupów online (szybkie przeglądanie, szeroka oferta, większa wygoda, internetowe ceny) i offline (możliwość przymierzenia i obejrzenia produktu, porównanie produktów różnych marek). Klienci mają możliwość przeglądania i zamawiania tysięcy produktów, dostępnych zarówno online jak i stacjonarnie, na tych samych zasadach, niezależnie od kanału.

 

W ramach tworzenia unikalnego doświadczenia omnichannel’owego, produkty w sklepach prezentowane są na wyświetlaczach multimedialnych i zamawiane przez aplikację sklepową. Z punktu widzenia użytkownika bardzo podobną do aplikacji mobilnej eobuwie.pl.

 

Dzięki integracji z różnymi źródłami danych (wyszukiwarki, systemy pogodowe) ekrany w sklepach rekomendują produkty w zależności od różnych kontekstów – np. ofert specjalnych, warunków pogodowych albo produktów popularnych w danej aglomeracji.

 

Szeroką ofertę eobuwie.pl przegląda się na tabletach, rola ekranów dotykowych jest kluczowa w procesie zamówienia. Wybrane modele można komfortowo przymierzać w salonie. Buty dostępne na miejscu dostarczane są z magazynu na zapleczu sklepu do klienta maksymalnie w 3 minuty. W sklepach oferowany jest ten sam asortyment, co w serwisie online: to oferta od ponad 450 marek. Asortyment jest uzupełniany na bieżąco, klienci mają więc pewność, że codziennie zastaną w sklepie nowości.

 

Drum Awards to globalny serwis opisujący najlepsze praktyki, firmy i liderów z branży marketingowej. Misją jest udostępnianie tych informacji czytelnikom The Drum – jednej z największych platform marketingowych na świecie – aby pomóc im w podejmowaniu efektywniejszych decyzji biznesowych.

Wróć
Paweł Tyl

Nawigacja wpisu

eobuwie.pl partnerem Greenfield Conference
Boccia – dyscyplina dla każdego

O firmie

  • Strategia

  • Nasze rynki

  • Dane finansowe

  • Władze spółki

  • Nagrody

  • Historia

  • Informacja o strategii

Dla mediów

  • Aktualności

Kontakt

MODIVO S.A.
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
66-002 Zielona Góra


tel. +48 507 599 050

info@modivo.pl

  • O firmie
    • Strategia
    • Nasze rynki
    • Dane finansowe
    • Władze spółki
    • Nagrody
    • Historia
    • Informacja o strategii
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Ogłoszenia dla akcjonariuszy