eobuwie.pl laureatem Drum Awards
7 czerwca 2019 r.

Miło nam poinformować, że nasz nowatorski koncept sklepów – stworzony przy współpracy z Dalziel & Pow – został doceniony przez globalny portal o tematyce marketingowej The Drum. Zwyciężyliśmy w kategorii Retail Design.
Naszym celem było zaoferowanie klientom tych samych korzyści, tej samej, bardzo szerokiej oferty i tej samej wygody, niezależnie od tego czy wolą buty przeglądać i kupować w sklepie stacjonarnym, aplikacji mobilnej czy przez stronę eobuwie.pl.
Tworząc nowy format sklepu mogliśmy zaoferować benefity zakupów online (szybkie przeglądanie, szeroka oferta, większa wygoda, internetowe ceny) i offline (możliwość przymierzenia i obejrzenia produktu, porównanie produktów różnych marek). Klienci mają możliwość przeglądania i zamawiania tysięcy produktów, dostępnych zarówno online jak i stacjonarnie, na tych samych zasadach, niezależnie od kanału.
W ramach tworzenia unikalnego doświadczenia omnichannel’owego, produkty w sklepach prezentowane są na wyświetlaczach multimedialnych i zamawiane przez aplikację sklepową. Z punktu widzenia użytkownika bardzo podobną do aplikacji mobilnej eobuwie.pl.
Dzięki integracji z różnymi źródłami danych (wyszukiwarki, systemy pogodowe) ekrany w sklepach rekomendują produkty w zależności od różnych kontekstów – np. ofert specjalnych, warunków pogodowych albo produktów popularnych w danej aglomeracji.
Szeroką ofertę eobuwie.pl przegląda się na tabletach, rola ekranów dotykowych jest kluczowa w procesie zamówienia. Wybrane modele można komfortowo przymierzać w salonie. Buty dostępne na miejscu dostarczane są z magazynu na zapleczu sklepu do klienta maksymalnie w 3 minuty. W sklepach oferowany jest ten sam asortyment, co w serwisie online: to oferta od ponad 450 marek. Asortyment jest uzupełniany na bieżąco, klienci mają więc pewność, że codziennie zastaną w sklepie nowości.
Drum Awards to globalny serwis opisujący najlepsze praktyki, firmy i liderów z branży marketingowej. Misją jest udostępnianie tych informacji czytelnikom The Drum – jednej z największych platform marketingowych na świecie – aby pomóc im w podejmowaniu efektywniejszych decyzji biznesowych.