Przejdź do treści
eobuwie logo
  • O firmie
    • Strategia
    • Nasze rynki
    • Dane finansowe
    • Władze spółki
    • Nagrody
    • Historia
    • Informacja o strategii
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Ogłoszenia dla akcjonariuszy
PL ENG

Nowy salon eobuwie.pl w Starym Browarze

27 września 2019 r.

Wielkie otwarcie odbędzie się w dniach 27-29 września. 25 000 modeli butów dostępnych od ręki, szeroki wybór torebek i akcesoriów, konkursy z nagrodami, 50-procentowe zniżki na produkty i robot humanoidalny Pepper w roli asystenta sprzedaży – to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na tych, którzy w ten weekend odwiedzą nowy salon eobuwie.pl zlokalizowany na I piętrze poznańskiego Starego Browaru. 

 

Eobuwie.pl konsekwentnie realizuje ideę omnichannel i obok poszerzania oferty internetowej stawia na rozwój sieci retail. To już 14. salon, w tym drugi w stolicy Wielkopolski, który otwiera firma.

 

– Nasz koncept sklepu w Poznaniu sprawdził się, klienci szybko przekonali się do nowej formuły zakupów. Dlatego otwieramy kolejną lokalizację. Chcemy być jak najbliżej naszych klientów i oferować im pełen dostęp do oferty eobuwie.pl. Wybór padł na Stary Browar, ponieważ to nie tylko ważne miejsce spotkań dla mieszkańców, ale i gwarancja doświadczeń konsumenckich na wysokim poziomie – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl.

 

W eobuwie.pl w Starym Browarze, poza kilkudziesięcioma tabletami ze specjalnymi aplikacjami do zamawiania butów, systemem digital signage, skanerami kodów QR dostępna będzie także usługa esize.me.

 

Esize.me to rozwiązanie, które marka przedstawiła w połowie października ubiegłego roku, pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w moment wykona trójwymiarowy model stopy, a następnie w ułamku sekundy system porówna go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki.

 

–  Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie skorzystać z rekomendacji. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom – dodaje K. Jezierski.

 

Salon zajmie ok 750 m kw. Duża powierzchnia zapewnia większe możliwości magazynowe i logistyczne. Znaczna część przeznaczona zostanie na magazyn, w którym przechowywany będzie towar. Buty dostępne na miejscu dostarczane będą do klienta w 3 minuty od momentu złożenia zamówienia. Możliwość składowania większej ilości towaru usprawni także dostawy oraz realizację, dostępnej już w kilku miastach, usługi Same Day Delivery – dostawy w 3 godz. na terenie danej aglomeracji.

 

Dodatkowo na parkingu Starego Browaru (od ulicy Ratajczaka) stanął także foot truck, który na powierzchni ponad 100 m kw. gromadzi wszystkie korzyści i funkcjonalności znane z wielokrotnie nagradzanych sklepów stacjonarnych eobuwie.pl.

 

Przez weekend w mobilnym sklepie, przy użyciu tabletów, można zapoznać się z ofertą marki i skorzystać ze skanerów esize.me.

 

 

 

 

Wróć
Paweł Tyl

Nawigacja wpisu

eobuwie.pl laureatem e-Commerce Polska awards 2019
eobuwie.pl z dwoma nagrodami Polskiej Rady Centrów Handlowych

O firmie

  • Strategia

  • Nasze rynki

  • Dane finansowe

  • Władze spółki

  • Nagrody

  • Historia

  • Informacja o strategii

Dla mediów

  • Aktualności

Kontakt

MODIVO S.A.
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
66-002 Zielona Góra


tel. +48 507 599 050

info@modivo.pl

  • O firmie
    • Strategia
    • Nasze rynki
    • Dane finansowe
    • Władze spółki
    • Nagrody
    • Historia
    • Informacja o strategii
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Ogłoszenia dla akcjonariuszy