Strategia
Eobuwie.pl to platforma ecommerce nleżąca do MODIVO S.A., która zajmuje się sprzedażą obuwia, torebek i akcesoriów na 17 rynkach europejskich. Misją spółki jest być pierwszym i docelowym wyborem dla klientów, kupujących obuwie online poprzez dzielenie się z nimi pasją do mody i technologii. Eobuwie.pl postawiło na dedykowane platformy e-commerce, prowadzone w językach narodowych, oraz nowatorski koncept sklepu stacjonarnego rozwijany na terenie Polski. Innowacyjne i zaawansowane technologicznie rozwiązania, zapewniają klientom najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe. Szybki wzrost eobuwie.pl jest dowodem na efektywność przyjętego modelu biznesowego.
Platform wykorzystuje przewagi konkurencyjne oraz doświadczenia w zakresie e-commerce do zwiększenia udziału w wymagającym i dynamicznie ewoluującym europejskim rynku sprzedaży obuwia, akcesoriów i odzieży on-line, który podlega silnym strukturalnym zmianom napędzanym postępem technologicznym i rosnącymi oczekiwaniami klientów.
Eobuwie.pl dąży do integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line poprzez podejście wielokanałowe. Z sukcesem łączy tradycyjne formy komunikacji online z jedynymi w swoim rodzaju punktami styku z klientem, jakimi są innowacyjne skelpy stacjonarne eobuwie.pl oraz wyspy do skanowania stóp esize.me. Dzięki kompleksowemu podejściu zwiększamy rozpoznawalność marki, a także umożliwiamy klientom, którzy unikali dotychczas zakupów on-line bądź dokonują ich rzadko, korzystanie z tradycyjnego modelu zakupu przy zachowaniu korzyści płynących z zakupów internetowych.
Eobuwie.pl dysponuje rozbudowaną międzynarodową bazą aktywnych klientów z 17 krajów.
Jedną z przewag konkurencyjnych spółki jest sprawna organizacja procesu logistycznego, która sprawia, że aż 95% zamówień złożonych do godz. 18.00 jest wysyłanych do klienta w ciągu 24 godzin. W wybranych miastach, w których eobuwie.pl ma swoje salony, zamówienia mogą trafić do klientów nawet po 3 godzinach. Dostawa kolejnego dnia (next day delivery) realizowana jest na 5 rynkach, a w ciągu 48-godzin na 9 rynkach zagranicznych. W realizacji zamówień główną rolę odgrywa centrum dystrybucyjne o łącznej powierzchni kondygnacji liczącej prawie 55 tys. mkw. w Zielonej Górze, które może pomieścić ok. 4,3 mln produktów. Pozwala ono na wysyłkę ok. 245 tys. produktów każdego dnia. W związku z ciągłym rozwojem, spółka wzbogaci się niebawem o dodatkową powierzchnię magazynową.
Eobuwie.pl z ofertą ponad 177 tys. produktów od 580 marek
MODIVO z ofertą ponad 57 tys. produktów od 190 marek
7 marek własnych dostępnych na wyłączność
Eobuwie.pl zdecydowało się dodatkowo uatrakcyjnić swoją ofertę, rozszerzając ją o odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Wprowadzenie dodatkowych kategorii produktów jest naturalnym etapem rozwoju, który pozwala na wykorzystanie zrozumienia preferencji klientów, trendów modowych, a także długotrwałych relacji z producentami renomowanych marek.
Celem jest dalszy rozwój w latach 2020 -2025 europejskiej platformy e-commerce oraz budowa silnej pozycji na szeroko rozumianym rynku modowym on-line. Grupa chce być liderem sprzedaży obuwia online w Europie Środkowej i na każdym rynku działalności jednym z trzech największych graczy w sprzedaży obuwia online. Strategia rozwoju opiera się o wykorzystywanie szans biznesowych wynikających ze strukturalnych zmian w europejskim e-handlu obuwiem i odzieżą oraz ze zmian technologicznych i ewoluujących oczekiwań klientów.
Strategia Grupy eobuwie.pl zakłada dalsze budowanie wartości dla akcjonariuszy, w szczególności poprzez:
- Przemyślaną i dostosowaną do danego rynku ekspansję geograficzną, w tym bycie liderem na rynkach CEE oraz dalszą ekspansję w Europie Zachodniej przy utrzymaniu silnej pozycji.
- Bycie ekspertem w kategorii obuwniczej, dzięki skupieniu się na kliencie, jego zaangażowaniu oraz byciem inspiracją dla klienta.
- Rentowną ekspansję na rynek odzieżowy dzięki wykorzystaniu synergii z główną działalnością spółki.
- Rentowny rozwój marek własnych Grupy.
- Świadczenie usług na rzecz dostawców marek.
Cele strategiczne mają zostać osiągnięte dzięki pełnej integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line, zapewnieniu klientom atrakcyjnej i szerokiej oferty obuwia, odzieży i akcesoriów, wprowadzaniu rozwiązań zaawansowanych technologicznie w funkcjach front-office i back-office, sprawnej i zintegrowanej infrastrukturze logistycznej.